Bättre att inse saker tidigare än sent

Efter att ha tänkt en del på dig den senaste tiden, har jag kommit fram till något som jag visste redan från början. Jag var dum som troddde att det kunde funka, att det kunde vara mer än vänskap.

Det är inte lätt att förstå sig på dig. Ena dagen är allt bra mellan oss, andra dagen är det som att vi knappt känner varandra. Du menar aldrig det du säger, du menar vad du gör, jag förstår mig inte på mig något av det.

Hur kan det vara bra mellan oss när du inte ens försöker? Det kommer aldrig att funka mellan oss - vi är för olika.



Kommentarer
Postat av: Petra

a det är pinsamt ! Förstår inte hur de kan sitta i tv och säga - det är klart man vill hångla lite (x

Usch

2009-11-01 @ 21:31:23
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Petra

jaa menar det :S ! orkar inte se det hahah

2009-11-01 @ 21:57:22
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0