Torsdag

Vilken dag och vilken kväll! Det började med att jag försov mig till min första lektion. Jag stressade i väg till skolan för att hinna till grafisk kommunikationen, som var min sista lektion för dagen. Kom 20 minuter sent till den lektionen, men det gjorde inget, som tur var.
Det roliga var att när jag kom till skolan, så blev min engelska lärare chockad att se mig. Hon trodde att jag skulle plugga hemma, vilket jag inte hade några planer på.
Pratade med min lärare i grafisk och han läste igenom mitt manus. Jag blev riktigt stolt för det låg på MVG nivå och han sa att det är ett bra arbetsprov, om jag vill gå manusskrivande efter gymnasiet. Det är något som jag funderar på att göra.

På kvällen var
det medlemskvälll på gymmet där jag går. Var riktigt kul och vet ni vad, alkoholen var gratis. Så jag firade mina goda omdömen genom att dricka en del, haha ;). Jag har aldrig varit med om att alkohol som champagne, öl och rosévin är gratis. Känner nu att jag har lite ont i huvudet. Får hoppas att jag orkar plugga ikväll. Det är ju en dag imorgon också. Brukar inte dricka på veckodagar, men idag var det ett undantag.

Imorgon kommer att bli en jäkla kul kväll, jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0