Sjukhusbesök med min underbara vän

Jag är riktigt lottad när det gäller vänner, Jag har lärt känna dom bästa , utan tvekan.
Eftersom min mormor ligger på sjukhus, så mår jag inte direkt så bra. Men jag hoppas och tror att hon kommer bli bra snart. Men idag var det riktigt jobbigt, men jag klarade av det tack vare Yasmine, en av mina bästa vänner som följde med och stöttade mig.

Jag är mycket glad att du följade med mig idag. Utan dig skulle jag vara borttappad och vilsen. Tack som fan för att jag har dig i min vänskapskrets och tack för stödet idag! Du är underbar!

En bild på min underbara vän. Hon betyder så mycket för mig.




Kommentarer
Postat av: Malin

<3 massa kärlek till dig

2009-11-09 @ 22:39:51
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0