Kränkt ! Ja nog blev jag det :(

Det var ett klagande på 08 ( stockholmsfolket) från en persons sida idag :/.  Säger bara så här: Sluta klaga på vad jag för för pengarna, frun. Vi är två olika personer, du är gammal och jag är ung. Om jag vill gå ut och äta med vännerna så gör jag det, du lägger ju pengar på vad du vill. Bara för att du inte är från Stockholm som jag och min morfar, så lägg dig inte i vad jag gör för mina pengar och vilka vanor jag har. Jag gör vad jag vill för mina egna pengar , om det fan är så att jag hellre äter ute än hemma. Jag trvis med det och tänker fortsätta med det. En sak till frun, jag är inte ute varje dag som du verkar tro. Jag gör det när jag har vännerna med mig.

Sen om jag vill gå till en frisör med kvalite och du kvantite så gör du det. Jag har jobbat ihop för dom pengarna själv i sommras på vården och slitet som ett djur. Så sluta håll på och bryr dig om vad jag gör, bara för att vi lever olika du och jag.

Hittade  i allafall en hårspray som verkade bra, det var vad jag var värd ;). Hoppas ni har haft en bra dag, för det har INTE jag.

Jag är så förbannad och kränkt att jag inte tänker blogga mer idag, jag känner hur jag snart kokar över. Ska sammarfatta allt så här : HELEVETES DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0