En seg onsdag

Jag är besviken på mig själv eller har jag för höga krav som jag inte når upp till? Jag somnade som sagt innan 02.00 igår och det var ett  stort + för mig.  Jag ställde också klockan på 09.00 för jag tänkte ta och plugga psykologi på dagen. Tyvärr vaknade jag runt halv 2 idag :O,  vilket inte var meningen. Så jag har inte hunnit plugga psykologi och känner mig tyvärr därför stressad och arg på mig själv. För jag vet hur mycket jag har att göra och har dock inte hunnit med det. 

Men kanske måste jag inte ha så höga krav att jag måste plugga allt varje dag - det kanske var bäst så här? Jag kanske måste inse att jag inte hinner göra tusen saker varje dag. Det är dags att sätta en gräns och börja leva. Det är nog dags att börja tänka om eftersom jag inte ens har hunnit äta något ännu och klockan är snart 16.00.

Ska snart iväg och träffa min pappa för att fira hans födelsedag i efterskott. Ska till söder och I love Söder, det är så himla fint där :D. Ska bli kul att dra till Söder i allafall. Har nyss fixat mig och så. Blir en uppdatering när jag kommer hem.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: kale

hejsaaan :D allt bra?<33

2009-10-28 @ 19:11:03
URL: http://prettyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0