Panic is in the air

Det var en lugn dag i skolan, ska inte klaga. Men jag fick veta av min lärare att jag har skolfoto imorgon och då fick jag panik. Eftersom jag råkade missa basgruppsmötet, där man går igenom saker för veckan så hade hon glömt att meddela mig och min kompis om det. Om jag inte hade frågat när vi skulle ha fotograferingen, för det har jag haft i tankarna ett tag, så hade jag missat den :O. Det hade varit tråkigt.

Nu ligger paniken på kläderna, jag vet inte vad jag vill ha på mig imorgon :/. Jag vill ju ha något speciellt eftersom det är enskilt foto  + så är det sista året på gymnasiet, så man vill ju vara på topp och se snygg ut i skolkatalogen.

Jag får gå upp i tid så jag hinner fixa och ändra mig tills jag blir nöjd. Så får det bli.

Nu väntar psykologin, ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jo vi bloggare är galna på dansgolvet ;)



oj då, usch jag hatar skolfoto!

2009-10-22 @ 14:56:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0