Aldrig mer!

Idag efter att varit totalt bakis, så hade jag planer att fika med en god vän till mig. Vi drog till cafe 60 för jag har fått tips utav en mycket trevlig bloggare, http://grymtroligperson.blogg.se att stället ska vara bra.  Ingen av oss hade vart där tidigare så vi tänkte att det vore kul att kolla in stället. Vi beställde som sagt och så fick vi nr 19 på lappen.  Var dock väldigt mycket folk men vi hittade en mysig plats att sitta på. Tiden gick , tick tack, tick tack.  Vi tyckte det var väldigt märkligt att dom aldrig roppade upp nummer 19. Efter 30 minuters väntan förstod vi att dom hade GLÖMT vår beställning. Jag var förtvivlad. Har aldrig vart med om det förut och så blev jag arg, men det stannade innanför min mun! Som tur var, haha. Vi sa till personalen men efter 15 minuter så var jag beredd på att gå ner och säga min mening om stället , men så fick vi det vi beställt.

Men jag tycker det är (ursäkta ordet) förjävligt att dom inte ens kunde be om ursäkt för att dom glömde bort oss. För kostigt nog fick alla andra sina beställningar. Till och med nummer 39  fick sin beställnnig, det är långt ifrån nummer 19.

Så finns det något som var bra med stället? Låt mig tänka; Ja bakverken såg goda ut. Det var det som var bra. Jag tyckte inte att  min mat var värd 59 spänn. Jag ska inte göra dålig reklam för stället,  för det är nog bra om man får sin beställnnig men jag tänker inte gå dit igen. Men självklart har nog cafe 60 sin charm, jag såg tyvärr inte den.



Kommentarer
Postat av: Tobias

usch! kan tänka mig att det händer där eftersom det är så mycket folk. väldigt dåligt :( vad tråkigt



jag mår bra :D själv?

2009-09-27 @ 22:01:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0