Söndag

Hade en otroligt kul dag. Träffade Hannes i slussen, som jag inte sett på länge (tyvärr förlänge). Vi gick i allafall ute i kylan och letade efter café, satans vad kallt det var då. Eftersom det är halt ute passade jag på och halka också, perfekt . Det är tur att man känner varandra så väl så man slipper skämmas . Men dock så gjorde jag det lite i allafall. Vi hittade ett mysigt café och satt där ett tag och pratade om livet och allt som hänt den senaste tiden. Självklart blev det lite parodi på en person som vi båda tycker är lite knäpp med sina konstigheter.

Efter ett tag i värmen gick vi vidare ut i kylan och gick ändå till Skanstull (tror jag att det var).  Vi avslutade allt med att besöka muffinsfabriken.


Källa: google. se
En bild på några av de olika sorterna.






Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

aw tack =D

2010-01-31 @ 18:02:12
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

mums! :) ♥

2010-01-31 @ 18:28:12
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0