Underbar kväll med vännerna innan min mini semester


Emma och Lovisa var här ikväll, fast Lovisa är kvar. Vi sitter och snackar om allt och bara skrattar.  Var otroligt kul att se Emma igen efter den sorgsna händelsen. Vet inte vad jag mer ska skriva, men det var en kväll då Ben  & Jerry behövdes. Kanonkväll helt enkelt!

Imorrn drar jag iväg med Yasmine till hennes mormor och morfars landställe. Ska bli underbart att dra dit och bara lata sig, komma bort från storstaden och allting. Längtar tills imorrn då det blir mini charter a la Dalarna, med en av mina finaste och närmaste vänner.

Nu ska jag och Lollo titta på film.
Självklart följer datorn med på semetser.

Ciaooobay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0