Min blogg börjar typ gå i besökarekonkurs


Eftersom det är en riktigt tråkig och seg Torsdag kollde jag igenom min blogg från starten. Vilken förändring det har blivit, herregud. Folk läste mer min blogg förut och jag fick massor av kommentarer, vilket alltid är uppskattat och kul. Men nu har jag inte bloggat på ett mycket bra tag, så jag märker att min blogg har blivit sämre. Eller så var jag roligare förr, jag vet inte. Jag skrev mycket mer förr om saker som hände i mitt liv, hur mina skoldagar såg ut och alla mina klagomål som jag hade, kanske var det lockande?
Visst mådde jag bättre förut också. Men alla  har sina svackor och jag har min nu. Men jag börjar komma på fötter igen. Så snart är jag tillbaka gottgolk!

Bjuder på denna bild




Kommentarer
Postat av: anton

sv; man ser ju inte designen jag gjort än haha! men tack så mycket!

2010-05-23 @ 15:28:10
URL: http://lillakab.blogg.se/
Postat av: Malin

vacker som alltid :)

2010-05-23 @ 18:34:55
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0