bråk och aggressioner

Jag känner för att flytta. Flytta från familjen som jag älskar, men som jag hatar när vi bråkar. Det är så nu.
Allt känns fel men samtidigt rätt. Det går inte att komma överens och tonfallet är högt och skrikigt.

Är det så som det ska vara nu? För att du och jag inte kan förstå varandra längre, känns det som. Du fattar inte hur jag ser på saker och jag tycker du har fel synsätt på saker. Jag förstår inte hur vi ska kunna bo under samma tak, men det går det vet jag, men just nu känns det hopplöst.

Julens känns mest åt helvete. Måste vi ens fira? Ingen jul blir lika dan och det känns fel hela tiden. Jag skulle vilja skippa julen i år, men du vill julpynta.

Jag orkar inte bråka och skrika mer med mig. Det räcker fan med hur allt är annars. Jag vill bara att allt ska lösa sig. Allt jävla skit som är nu. För jag orkar inte må dåligt mer, jag orkar inte fler depressioner. Jag orkar det inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0