Nu har jag sagt mitt. Och jag lever, fast på mitt sätt.


Det är typ 8 veckor kvar av skolan för min del. Jag känner redan nu hur otroligt tråkigt det är i skolan. Lektionera känns meningslösa, dagarna känns bortkastade. Jag vet inte varför, men dem sista veckorna är dem värsta.
Jag vill hellre vara ute med kompisar, festa, ha middagar, ja allt man kan tänkas göra som inte bygger på något inom kategorin; skola. Jag vill inte ha mer uppgifter och lektioner. Jag vill vara FRI. 
Men jag måste stå ut. Det är inte lång tid kvar, det vet jag själv om. Men jag märker hur alla uppgifter som jag får bara ligger i en mapp på datorn halvfärdiga, vissa inte ens det. Har jag blivit lat , eller har jag förstått att nu inom en väldigt snar framtid så börjar livet. Det riktiga livet.



Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Bara för att det snart är över. Ska bli så jääävla skönt! Haha.



2010-04-19 @ 01:23:54
URL: http://gaymasen.se
Postat av: simone

Så vacker du är :)

2010-04-20 @ 16:16:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0