Uppdate


Var ett tag sen jag skrev nu. Är otroligt skönt med lov.  Ska bli otroligt skönt att kunna ta det lugnt, gå ut med vänner och bara ha ett underbart lov utan saker som jag måste göra , utan saker som jag vill göra.

Jag var på en kompis skiva förra veckan och det var kul. Men jag mådde hemskt dagen efter, fy fan.  Jag får skylla mig själv. Mest så ångrar jag att jag gjorde av med 300 spänn på olika sorters alkohol . Jag ska börja dricka ansvarsfullt.

Påsken var väl helt okej. Saknade en massa vänner som inte var hemma i Stockholm.
Blev utgång i lördags vilket var okej. Träffade personer som jag inte sett på flera år så det var lite kul. Men drog hem väldigt tidigt.

Nu i veckan blir det bio, utgång, shopping  (måste hitta den perfekta klänningen för min skiva) , gå promenader på söder och så vidare....får se vad som mer händer.

Nu blir det att lata sig!

Bjuder på denna bild. Ville se hur jag såg ut i piercing för skivan som jag var på.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan komma me å shoppa!

2010-04-06 @ 11:04:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0