Vill lägga mig i sängen och vakna frisk. Tänk vilken glädje.


Varför blir jag alltid sjuk? Har åkt på nåt satans virus igen -.- .  Men tydligen så blev många personer sjuka på skivan, eftersom man fick stå ute i kylan i ungefär 20 minuter för att komma in. Så det är ju logiskt (tyvärr) att man då blir sjuk. Sitter hemma och hostar som ett svin. Det låter gräsligt :/.

Ska som sagt göra högskoleprovet imorgon. Men det känns egentligen som att jag bara vill strunta i det,  ligga hemma och bli frisk istället. Men det går ju inte :/. Måste dit tidigt som sjutton och sitta där och skriva provet. Har inte hunnit fått några uppgfiter klara heller, jag är så himla duktig. Men orkar man inte, så gör man inte.
Jag har blivit mycket skoltrött den senaste tiden.  Jag har bestämt mig för att vara hemma nästa och bli frisk, om jag inte blir bättre tilldess.  Men det tvivlar jag på. Det är otroligt jobbigt när man inte kan sova för att man hostar så.
Ja, nu ska jag ta stark hostmedicin- vi återförenas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0