Bästa flummdag med min bästa vän !

Hade sjukt kul med min Yasmine idag. Wilding crazzzyyy säger jag bara.  Började med ah jag vet inte hur. Men på något sätt kom vi in på ;pPPPppPP grupper.  Nu minns jag, vi började sjunga på en sång som "Det heter inte de, inte de, inte de för det heter de". Sen kunde vi inte kontrollera oss själva. Vi började påpeka alla människors klädstilar och hur de gick när de passerade busshållplatsen. Men 2 wannabe stureplanskillar tog prsiet. De snackade på det där mesiga sättet och gjorde någon märklig gest med handen, så det gick inte att vara tyst.  Vi satt och asgarvade rent ut sagt. Tog tid innan vi fick luft igen. Vi kunde verkligen inte hålla käft i bussen, så folk trodde väl att vi var påverkde eller någo t- men det är skit samma.  " Så var man på rehab fast man ville inte det, och så var det öppet hus ;pPPPppPP".

Nu är vi hemma och ska snart fixa mat- jag är huuuuungrig.
Sen blir det lite cider. Lovely.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0