Hänt den senaste tiden.....a lot or not...



Okej. Den senaste tiden har jag umgåtts med lite nytt folk och fått bättre kontakt med gamla vänner :). Känns sjukt bra. Men det tråkiga är att när man lär känna nya personer så kommer man att sakna dom , speciellt om man ska flytta.  Det som känns sämst är att man inte hinner umgås så mycket med dom. Men som sagt ett år har 365 dagar så jag borde inte klaga.

Imorrn blir det grillning med lite polare ska bli kul att träffa vissa igen. Sen får jag se vad kvällen bjuder på.
Lördagen blir det  fika med Lovisa som har kommit hem. Har saknat den människan jättemycket :D! På kvällen då, ja det får vi helt enkelt se ;).
På Söndagen ska jag äntligen få se min efterlängtade film Kommissarie Späck med Amanda, tycker att den filmen verkar bra. Men har hört att den ska dålig så jag får väl se med egna ögon, det brukar vara det bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0