Separationsångest lider vi av ( eller jag tror det )


Jag vill inte att det ska vara så här. Ta mig tillbaka till dom härliga dagarna då vi skrattade, log och var lyckliga. Livet är för kort för att vi ska bråka. Jag vet att jag inte är perfekt men det är inte du heller.  Låt inte detta förstöra något.  Allt som vi har kämpat för genom åren, allt som vi kämpar för.

Dom här dagarna har varit hemska, jag känner inte igen någon av oss.
Jag tänkte tillbaka på min student idag då vi skrattade som aldrig förr, vi var glada och vi pratade om hur roligt det blir ifall jag kommer in på högskolan. Hur du ska besöka mig och ta med matlådor ifall det krisar. Hur glada vi kommer bli att se varann när jag kommer hem och besöker er. Och jag kom in.
Ta mig tillbaka till dom dagarna.
Jag tänkte på när jag var liten, då hade vi så roligt ihop. Vart är dom dagarna? Vart är den glädjen?

Jag älskar dig mamma, aka drottningen ( men vi är fan för envisa du och jag, tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0