Sola, sola och bara njuta av sommaren


Har inte bloggat på ett tag. Men vissa dagar har bara sett lika dana ut typ. Saker börjar bli lättare nu.
Idag var jag och Erika i Hornstull i nån park och solade. Vi skulle ha vart på Långholmen men min vägbeskrivning som jag fick var inte den lättaste att hitta med. Men vi hade jättemysigt i allafall . Vi köpte med oss mat och drack cider, kan ju inte bli bättre .
Solade, snackade och lyssande på musiken som hördes över hela parken. Det var awsome. Det var fullt med folk med olika stilar , och nästan varenda ungdom hade med sig dricka och bara chillade.
Jag förstod då vad sommaren var; ha med sig ett skönt gäng, dricka, bara ligga och sola och inte göra något vettigt!
Det är vad jag har missat innan. Men nu börjar sommaren för mig. Slut med hemmadagar med tv, nu blir det SOLA på min nivå ;).

Det kändes underbart att sola med bara bikiniöverdel och trosor, hade ju glömt bikiniunderdelen hemma smart som jag är. Men ingen brydde sig, människorna var som dom ÄR. Kändes riktigt bra. Vi ska dit ingen när hon kommer tillbaka, för Erika åker till sin pojkvän i Götet nu till helgen.

Känns nästan som att alla mina vänner åker bort just den här månaden :/. Typiskt att jag ska åka bort när alla är hemma xD.




Kommentarer
Postat av: Anonym

det var mycket trevligt :D måste göras om <3

2010-07-08 @ 08:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0