Tålamodet försvinner, jag vill ut i sommarvädret!

Det här som skulle bli den bästa sommaren håller på att bli den sämsta.
Fan jag får ju ingen sommar. Sitta inne och titta på film. Skitkul, skulle ju verkligen inte alls vilja vara ute och sola eller bada. Nej det här är verkligen sommar, film, musik, dator, film , musik, dator.
Tack!

Får man vara less, sur och en gnutta avundsjuk? Jag är allt det där nu. Avundsjuk på folk som har den bästa tiden ute med sina vänner och som skrattar i sommarvädret. Jag önskar att allt var över nu och att jag kunde ha så kul . Efter 9 dagar och inte orkat göra något och bara sitta inne va inte direkt vad jag trodde skulle hända. Jag trodde att jag skulle vara piggare, ha roligare. Men det var tydligen fel.

Det är det värsta med att ha blivit opererad på sommaren att man fan inte kan göra nåt kul. Att man måste vänta och vänta innan man får orken tillbaka. Sen när man mår bra, då är det väl bara regn säkert.
Skulle ha väntant till vintern, då skulle jag ialalfall fått min sommar. För den känns så långt borta som den bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0