Ett skämt.Tack, nu vet jag hur fantastisk dålig vården kan vara!


Börjar undra vad det är för fel på vården. 3 gånger i rad har min tid till psykologen blivit inställd. Kan dom inte planera eller?! Igår hade man hoppet uppe och var lycklig att få komma dit, men imorse försvann den känslan att kunna må bra.  Nu får jag ytterligare gå minst 1 månad och må som jag gör och vänta på ännu en ny tid till psykologen, som säkert också kommer att bli inställd. Hm..borde byta psykolog, min är ju rena rama skämtet. Eller så hittar jag något sätt att hjälpa mig själv på. För man får ju tydligen inte den hjälp man ska ha på det där stället. Åtminstone inte jag.

Tycker bara att det här är förjävligt. De borde fixa sina scheman eller något, jag bryr mig inte vad, men man ska  INTE behöva ha det så här. 1 gång är okej, men 3 gånger så räcker det!



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: på loppis i örnsköldsvik.

2010-06-01 @ 22:02:02
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Izabell

Gud så trist!! :( Kram

2010-06-01 @ 22:31:02
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0