I want my life back


Vart är sommaren? Jag känner mig instängd här hemma som en zombie som gör samma sak hela tiden typ.
Så uttråkande. Längtar tills jag kan få gå ut igen, må bra, och inte vara likblek i ansiktet, trött i kroppen och knapra alvedon hela tiden för att inte behöva känna smärtan.

Ska bli skönt när man får umgås med sina FANTASTISKA VÄNNER igen dag och natt med å grilla, dricka, umgås och bara ha så galet bra man kan :D.

Det här suger verkligen. Börjar ångra min operation även om jag är piggare i kroppen och gladare, så saknar jag mitt gamla liv. Eller rättare sagt , jag saknar mina vanor ;).

Bjuder på några gamla vanor. Back in the days!





Några av dom finaste <3. Tydligen bara jag som ler, haha jag har lärt mig ;)


Crazzzyyyyy :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0