På måndag tar jag studenten! Fy fan vad jag är bra


Så jäkla lycklig.
Jag kan säga det om och om igen. Trodde inte att jag skulle klara det efter olika gymnasium, där  jag inte passade in och där folk inte tyckte om mig. Där jag var osynlig och oförstådd.
Tillslut hittade jag min plats där jag blev förstådd och omtyckt. Det bästa är att jag kommer få gå ut gymnasiet med min bästa vän <3 . Det är glädje och lycka som inte kan beskrivas, man måste ha varit med mig på resan för att förstå den underbara känslan som jag känner.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna så här, men det här är underbart!





Kommentarer
Postat av: Izabell

Det låter UNDERBART! <3

2010-06-06 @ 22:04:10
URL: http://mysbella.blogg.se/
Postat av: Anton

Stort grattis till studenten. Våga nu inte göra något vettigt på ett bra tag!

2010-06-08 @ 14:10:04
URL: http://antonen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0