Ljusare tider


För att berätta något roligare för er som kikar in i bloggen lite då och då. Idag så var jag i Kista och hittade lite saker inför studenten :). Köpte en vattenfast mascara ifall det skullle komma några tårar på studentlunchen imorrn och på studenten. Jag vill ju inte se ut som ett monster när mascaran rinner. Så nu hoppas jag att en vattenfast mascara löser det problemet. Hittade även ett svart pärlhalsband som kommer passa fint till klänningen den 7:e juni.

Följde även med till systembolaget och valde ut lite cider till flaket och så kallad champagne till studentfrukosten.




Undrar ifall den är god...ska bli intressant att se








Kommentarer
Postat av: jessica

cinzano asti är mitt favorit-bubbel ;) supergott! billigt som tusan också, och det gör det ju bara bättre

2010-06-04 @ 18:44:30
URL: http://zoulful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0