hårdbantning till studenten?


Jag prövade min studentklännng igen och jag är MISSNÖJD. När jag köpte den för ca 2 veckor sedan satt den jättefint och jag ville inte ta av mig den, ungefär så kändes det. Nu 2 veckor senare vill jag inte ha på mig den. Den satt fel. Jag kände inte den där  fan vad snygg jag känner mig-känslan. Jag tyckte att jag hade blivit lite  tjockare (a) på ryggen.  Det var svårt att dra upp dragkjedjan. Jag fick be om hjälp, ja då måste det vara fel.
Så nu sitter jag och funderar hur jag på bästa sätt kan gå ner i vikt till 7 juni.

Om ni har förslag som kan vara till hjälp vore det fantastiskt.
Annars så får jag väl på något sätt försöka att klara mig utan mat, men sen kommer jag väl tillslut svimma av hunger. 

Hur kommer detta att gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0