År 2009 är förbi om några dagar. Tidsfördriv, javisst !



Detta blir en summering av år 2009



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Yes, en del saker ^^

Höll du några av dina nyårslöften?

Nope, jag hade inga för detta år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Nej inte vad jag vet

Dog någon som stod dig nära?

Ja. Saknad <3

Vilka länder besökte du?

Hmm..Sverige

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Ja, kanske det ;)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?


Väldigt många händelser, men minns inga datum ^^.

Vad var din största framgång 2009?

Oj..vad räknas som framgång ?

Största misstaget?

För många antar jag...

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld, det blir man ju varje år så det är väl ingen nyhet

Bästa köpet?

Min piercing (a)

Vad spenderade du mest pengar på?

Hjälp lär bli mycket...hm får se, kaffe, alkohol av olika slag, kläder, smink. Behöver nog inte fortsätta för listan lär bli lång.

Gjorde någonting dig riktigt glad i år?


Japp, underbara människor som har funnits till hands och andra speciella personer <3.
Ni vet vilka ni är.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Finns massor, för många att skriva.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit mycket gladare. Jag kan inte minnas något år som jag har varit så här glad och lycklig :).

Vad önskar du att du gjort mer?


Vågat mer, slösat mindre.

Blev du kär i år?

Beror på hur man ser det. Der var inte riktig kärlek i allafall...

Hur många one night stands?

Det vill ni säkert veta ;)

Favoritprogram på TV?


Har inte tittat på tv så myckt i år.

Bästa boken du läste i år?

Jenny av Jonas Gardell

Något du önskade dig och fick?

Yes :)

Något du önskade dig men inte fick?

Ah det med...

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Träffade vänner och drack lite :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, utan tvekan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Min stil?

Vad fick dig att må bra?

Vänner och familj <3

Vem saknade du?

Personer som jag en gång mådde bra utav.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig :D får se!

2009-12-28 @ 23:56:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0