måndag och spenderat pengar

Blev glad idag när jag såg att mitt studiebidrag kommit in på kontot.  Jag och Erika passade på att köpa lite julklappar när vi var i Solna centrum, och jag kände faktiskt julstämning.
Men i alla fall när jag skulle köpa den sista julklappen så räckte inte pengarna. Jag såg på kontot att jag bara hade 100 kronor kvar av mitt studiebidrag. Det var ju en osis. Det går snabbt när man har roligt tydligen.

Det känns ju lite dystert att bara ha kvar 100 spänn, när jag började min shopping på 1050 kronor. Tanken var då inte att spendera alla pengar på julklappar, utan behålla lite till mig själv.
Först tänkte jag om jag skulle lämna tillbaka någon julklapp, men det skulle kännas väldigt egoistiskt. Så därför slog jag in alla julklappar och får överleva på 100 kronor. Det vill säga ha 100 kronor på krogen att dricka för ;).

Nu blir det plugg igen, det här jäkla manuset måste bli klart. Det står still hela tiden :(.


Källa: google.se

Kommentarer
Postat av: Filipiiin

Tiden går alltid fort när man har roligt!

2009-12-01 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0