Det lilla extra idag

I bland måste man få unna sig lite lyx i vardagen. Det blir så tråkigt om alla dagar ser likadana ut, hur kul är det? Därför ska jag börja ändra lite på vardagen. Det kommer inte bli godis varje dag det kan jag lova, det finns ju annat man vill ha som materiellating ;). Men jag kommer även att försöka träffa mina vänner oftare i veckan, men det är svårt när skolan tar över :/. Jag antar att det är därför som helgen finns till, så att man kan leva livet liksom.

Eftersom det är lillördag idag köpte jag lite choklad och gud så gått det är. Brukar inte äta på veckodagarna (måndag-torsdag) men jag tyckte att det var dags nu.


Kommentarer
Postat av: emma

åh nu blev man sådär grymt sugen på choklad!

2009-10-15 @ 22:37:04
URL: http://uselessblockhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0