vännerna är dom bästa <3

Fick ett gulligt sms av en vän nyss.

Det stod; " Släpp plugget några timmar och bara ägna dig till dig själv <3".

Jag har underbara vänner som vill mig väl och jag borde ägna mer tid till mig själv, än till pluggandet. Men det är svårt när jag har vissa krav på mig själv och mål att uppnå. I 8an hade det varit lätt, då hade jag satt mig vid tv:n och kollat på någon bra serie eller film, men jag är inte samma person längre och det är jag glad för.  Om jag inte hade ändrat mina mål till högre, så hade jag inte varit lika ambitiös eller haft så mycket kunskap som jag har nu. Då hade jag hamnat på något gymnasium, där jag säkert inte skulle brytt mig om någonting.
Men vissa fördelar med den personen jag var förut, var att jag hade mer tid till roliga saker och det saknar jag. Jag vill ha tid till att träffa vännerna oftare, både i veckan och på helgerna.  Den senaste tiden har gått åt till skolan :( det är ju förfärligt ! Det måste bli ändringar snart, jag klarar inte av allting annars.

På lovet ska jag lägga pluggandet åt sidan ett tag. Det kommer göra susen!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Du har sååå rätt! Jag är (vad jag har trott) få som tittar på vad en skyltdocka har på sig. Visst man tittar ju men inte så att man vill köpa det den har på sig. När jag går in i en affär så köper jag det jag vill ha inte det som en skyltdocka eller modell burit.

2009-10-21 @ 19:32:46
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: erika

<3

2009-10-21 @ 21:42:04
URL: http://moveonup.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0