Söndag, slut på helgen...

En ganska seg Söndag. Det blev utgång igår med trevliga människor. Jag måste berätta en sak, när man har läst om ett ställe som ska vara för 18 år och man så taggd på att gå dit. Vad händer tror ni? Jo, när man väl går självsäkert med sin kompis till stället så tar man upp sitt lägg, viar vakten det och så säger han "Det är 20 här". Då känner man sig inte lika snygg, haha. Jag ville säga emot honom, eftersom jag hade läst några dagar att det skulle vara för 18 år (dock inte på deras hemsida, tror inte ens att dom har det).

Men nu när jag kollde kommentarer ( vilket jag borde gjort för några dagar sen) såg jag att det står att det är för 20 år.  Det sved ska jag säga er. Vilket proffs man är då ;).  Men det står även att dom som vart 18-19 år kommit in. Men den här vakten igår var inte lätt att smickra, d.v.s. skulle var onödig energi att ens försöka.
Hur som helst blev det chaplins bar och det var kul. Jag har aldrig riktigt tyckt om det stället, men med umgänget vi var med blev det en lyckad kväll!

Här har ni stället jag ville gå till:

http://www.syltor.se/sylta.php?syltaId=17

Ni som är 20 år, jag beundrar er. Ni får gå till ställena jag inte kan gå till. Men när jag blir 20, då lovar jag er att jag ska till Söderkällare. Hur dåligt vissa har hört om det, tycker jag att det verkar vara ett bra ställe. Men vad vet förrän jag testat det? Blir några år innan jag kan uppdatera er om min åsikt.

Ha en skön Söndag. Nu börjar pluggandet för min del .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-09-13 @ 15:09:05
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Ska nog sattsa på den med. ;) Allt bra?

2009-09-13 @ 20:55:54
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0