Trevlig kväll hos min bästa vän

Hej på er. Idag hade jag min första lektion efter en vecka. Se tidigare inlägg om ni vill veta anledningen, orkrar inte skriva om det igen. Jag tror nog aldrig att jag varit så glad att vara i skolan, som jag var i dag. Jag sken upp när jag såg några speciella personer i skolan, det kändes som hem ljuva hem på något sätt. Kan inte sätta ord på varför, men om man vart borta från något ett tag, så kan man sakna det. Tänka sig, jag har saknat skolan. Eller för att vara mer specifik - jag har saknat mina lektioner och att ha något att göra på dagarna.

Under eftermiddagen åkte jag hem till min bästa vän. Blev bjuden gå kalops där, var supergott! Kommer bli många middagar där framöver, eftersom hon ska göra en kokbok i projektarbete. Jag är välkommen där när jag vill, men kommer bli mysigt att gå på middagar där i veckororna. Vad kan jag berätta mer? Vi satt mest och skratta åt olika saker på internet och skratta ännu mer xD.

Kan berätta för er att på fredag ska jag på kräftskiva hos henne. Kräftor är så gott :D mums! Men det hör inte till kokboken. 

Just nu håller jag på med mitt maus som då är mitt projektarbete. Är kul när man väl håller på och skriver, men det tar tid innan man kommer in i det. Är fortfarande svårt men det kommer nog bli kanon när det är klart, hoppas jag. Har eventuellt min engleska redovisning imorrn, vet inte hur jag ska hinna med allt. Måste ju få någon sömn också.

Här är kommer en bild på maten. Sen dog kameran tyvärr. Så inga bilder blev det på oss. Det får bli på fredag, med kräftor och allt!

Visst ser det gott ut :D






Kommentarer
Postat av: Sanna

Så bra!

2009-09-15 @ 20:50:28
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0