R.I.P PIERCINGEN


Efter 11 månader med min navelpiercing så var det dags att ta farväl. Synd att skiten ska stötas ut också :/. Jag hade hoppats på bättre tider. Men jag visste någonstans efter att ha pratat med vänner att jag behövde ta ut den. Men jag ville inte höra på vad folk sa, för det var enklare att förneka. Jaja hur som helst så har jag ett fint hål i  navlen nu  - tack ^^

Ska fundera på om jag ska ta om hålet om någon månad. Men är det värt det? Tänk om samm sak händer igen. Vad blir det roliga med det? Jag käner mig NAKEN utan min piercing. Det låter konstigt tycker jag, men om man haft något så länge under en lång tid, så blir det ovant när man inte har det längre. Precis så är det för mig. När jag tittar på min navel så känns det verkligen som att något fattas, något som ska vara där. Nu är det ju tomt.

Jag och Yasmine ska ha cermoni när hon kommer hem.
Jag var så jäkla glad när jag hade tagit  piercingen den 5 maj 2009. Jag nästan sken av lycka - äntligen efter all väntan så gjorde jag det.
Nu ser det ju ut som fan känns det som :(.  Blir nog bra när hålet har läkt igen.






Kommentarer
Postat av: y

hände samma sak med min piercing :/ och jag har fortfarande hålet kvar nu efter 3 år :(

2010-04-12 @ 15:05:26
URL: http://yohaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0