Alla hjärtans dag snart....


Jag har tänkt att ge mamma något på alla hjärtans dag. Men jag har ingen aning om vad. Jag tänker inte diska, städa eller laga mat (det är inget jag tycker är kul) , men hon skulle nog uppskatta det. Det känns på något sätt för enkelt och bekvämt. Men jag har inga andra ideér. Att köpa något kort känns lite mesigt på något sätt, det känns inte som att det betyder så mycket.

Kanske om man skulle göra något eget?


Hmm...jag hoppas verkligen inte att hon läser detta.
Aja, nu lägger jag ner alla hjärtans dag tankarna på bloggen. Man vill ju inte förstöra en bra överraskning, vad det nu blir!


Kommentarer
Postat av: caroline

jag ska köpa smörgåstårta till min familj på alla hjärtans dag. då får jag ju något gott själv också! höhö.

2010-02-11 @ 22:12:09
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: caroline

jag bangade på smörgåstårta, blev så ont om tid. tänkte om och gjorde våfflor istället :) vad gjorde du för något igår?

2010-02-15 @ 19:15:04
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0