Jag skiter i SL, jag är ändå jätteglad!


Jag känner mig lycklig. Jag vet inte om det är för att jag åker imorgon, eller om det bara är att allting känns så bra just nu. Skolan går bra, jag har vänt tillbaka på dygnet vilket jag trodde skulle kräva läkarhjälp, mitt påbörjade projekt går bra och alla i min omgivning mår bra.
Det känns så ljuvligt på något sätt, en lättnad. Jag behöver inte oroa mig för något.

Jag fick även min studentmössa idag, jag blev så glad att jag ville skrika. Tänk att man kan bli så glad för sin studentmössa - det är ju ändå något speciellt. Framtiden närmar sig och man är snart inget "barn" längre som måste passa tider, lämna in uppgifter och äta den tråkiga skolmaten. Livet börjar på riktigt. Studenten känns verklig nu, att det verkligen kommer att hända. Och det gör den om bara några månader. Kommer senare ikväll lägga in en bild på mössan. Men jag kan bara säga att jag tycker den är jättefin!


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0