Det känns som att jag ligger och svävar på rosa moln

Jag känner mig riktigt glad, tror inte att jag har känt så här på länge.
Manusskrivandet är igång och idén är klockren. Filmen kommer att bli underbar, för jag tänker fixa det.

Det bästa citatet från min lärare idag, som på något sätt gjorde mig lycklig
"Om filmen blir riktigt bra, då kan vi självklart ha en filmgala" jag sken upp som bara den.

Nästa vecka kommer vi förhoppningsvis att spela in. Jag längtar så att jag inte kan sova!

Jag tänker satsa på MVG, för jag nöjer mig inte med mindre i Medieproduktion.

Kommentarer
Postat av: Yasmine din bästa vän^^

Det här grejar vi tillsammans Pekka! MVG till dig i medieproduktion, inget annat ska du ha :)!

2010-01-19 @ 05:40:30
URL: http://oneofthefew.blogg.se/
Postat av: Antonen

Jag tackar så hemskt mycket för den utförliga kommentaren du lämnade på min blogg. Vad roligt att du uppskattar vad jag gör även om jag själv gärna vill intala mig att jag är bättre när jag försöker på allvar, hahaha. Att ha någon som gillar min blogglayout är också uppskattat. Alla mina vänner klagar på att den är för dyster.



Jag gillar hur du tänker i ditt filmskapande. Det visar hur duktig du är på vad du gör och det är precis den inställningen man ska ha när man arbetar med film. Har man bestämt sig för att det ska bli bra så blir det så. Keep up the good work! Jag har gjort en hel del filmer så jag vet vad jag pratar om. Må väl!

2010-01-19 @ 12:15:20
URL: http://antonen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0