Omtumlande dag

Gud det kändes som att jag hade 39 graders feber idag. 
Eftersom jag är väldigt filmintresserad så satt jag och kollade på film halva natten, jag vet det suger när man ska upp klockan 06.00 på morgonen.
I skolan frös jag så det kändes som jag vet inte vad. Orkade inte vara så social som jag brukar, så istället kollade  jag på fortsättningen på filmen, då läraren var på möte. Man är ju försiktig ;).

Hur som helst så somna jag runt 12 när jag kom hem från skolan och sov i 3 timmar. Tyvärr, smart som man är *host* så skulle jag på en test grej (anledning privat) som man  fick pengar för om man gjorde de olika testen. Glömde självklart bort tiden, men som tur var så  fick jag en senare tid. Testet gick super och jag fick alla rätt! Jag var bäst hittills, det ni.

Mår i allafall bättre nu, men det är läskigt när man känner sig sjuk fast man inte är det. När det känns som att man har feber, men egentligen så ligger kroppstemperaturen på 37, den normala graden.

Nu blir det att fortsätta på manuset och få igång tänkandet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0