Snabba Cash, snart är väntan över

Det känns kul att få variera vardagen lite med något extra.

Imorgon ska jag äntligen se den efterlängtade Snabba Cash. Min snälla morfar har tänkt sig att bjuda mig på bio.
Jag personligen undrar om han kommer att klara av den filmen, med allt våld och så. Vissa äldre kanske är lite känsliga? Hmm,vad vet jag.
Hur som helst så jag ser verkligen framemot morgondagen!

Till min vän Yasmine. Jag lovar dig att jag ska se filmen med dig också. Jag har inte glömt att jag lovat det :).

Här är trailern. Enjoy


Kommentarer
Postat av: Antonen

Själv ska man se Snabba Cash på torsdag. Angående din senaste kommentar så harjag väll en del att ge svar på tal för. Skolarbete är seriösa grejor om man gör det till det och det verkar du ha gjort vilket är otroligt bra. Vidare så ska jag erkänna mig som långt ifrån en etablerad skådespelare. Jag har statistat och birollat i nästan varje SVT-serie man kan tänka sig nu det senaste, jobbar mycket med independent- och nollbudget projekt (drar igång med ett nytt rätt snart) och står på like olika teaterscener tillsammans med min teatergrupp (teater på hjul). jag är en skådespelare, men har inte kommit så långt att jag får betalt för det jag gör än tyvärr, men det kommer väll. Allt det bästa!

2010-01-20 @ 00:17:26
URL: http://antonen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0