Ta vara på dom som ni älskar och bryr er om!

Visst, min dag som ni ser i förra inlägget har varit kanon. Men den började väldigt tragiskt med tårar och det gör fortfarande ont.

Det gör ont i en själv när vänner som man bryr sig så otroligt mycket om mår dåligt.
En mycket god vän till mig har förlorat en familjemedlem och det är hemskt att veta hur dåligt hon mår och att den personen är borta.
Det var sorgligt att  få smset imorse där jag läste vad som hänt. Tänker inte gå in mer på detta. Men jag har insett hur fort man kan förlora någon som man älskar.

Till min vän
( du vet vem du är) : Som jag skrev till dig förut, jag finns här för dig. Jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa dig,  förutom att låta dig få sörja i lugn och ro. Men du ska veta att jag lider med dig; det är hemskt att veta att du inte mår bra. Du är ALLTID en solstråle som får andra att må bra och skratta. Nu är det vi som måste vara din solstråle genom mörkret. Jag ska försöka så bra som jag kan.
Ge inte upp! De goda tiderna kommer, även om det kommer ta tid att läka såren.
Underbara vän, kom tillbaka när du är redo <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0