Uppdatering

Kom hem idag och jag hade värsta oturen. Blev getingstucken i huvudet men eftersom folk hur jag skrev det   rättar jag och skiver på huvudet. Nu blir iallafall Tobias nöjd xD. Gjorde fucking ont hursomhelst :,( .
Det här var andra gången i mitt liv som jag blev stucken av en jävla geting.  Första gången gick jag typ i 5an och åt på en halstablett :P. Nu skulle jag bara gå till huset från bilen. You can run but you can´t hide, passade in bra tycker jag. Lite


En bild på mig en motorcykelhjälm som Yasmiens mormor köpte. Den enda bilden som vi tog som blev bra, haha.
Resan i EN bild.




Var underbart att komma hem. Jag blev så lycklig. Svårt att förklara, men hela jag lyste av glädje.
Jag har vetat det här i hela min uppväxt, men varje gång jag ser dig blir jag så glad. Det spelar ingen roll vad som hänt. Du är ingen människa men det spelar ingen roll , för du ger så mycket glädje i mitt liv så du anar inte. Nej hur skulle du kunna, du är en ett djur.  Men Jag älskar dig så mycket!

För att den här bilden är så fin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0