Det är ALDRIG fel

Komplimanger är aldrig fel.

Varje gång jag känner mig lite nere så läser jag detta:

Postat av: Yasmine

"Och jag älskar dig som fan! Du är min bästa vän genom livet :). Vill aldrig aldrig aldrig lämna en sån underbar person som dig. Det ska du veta :D"

 

Det gör mig stark. Tänk vad fina ord kan göra, så mycket gott. Speciellt om det kommer från sin bästa vän <3.

 

Fick en komplimang idag från en vän på facebook.

"Fin profilbild du har :) ". Det värmde. Jag antar att jag behövde höra fina ord om mig själv idag, men varför vet jag inte. Du får vara anonym i bloggen, men när du läser detta så vet du vem du är.

 

Komplimanger skadar aldrig, speciellt inte när man behöver dom. Det kan göra en otroligt glad och få fram ett leende och förhoppningsvis ett skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0