Filmvecka


Eftersom jag har blivit opererad för 1 vecka sen så får jag bara ta det lugnt än så länge.
Jag måste erkänna att jag saknar mina vilda partynätter ;). Det var längesen nu, men får ta igen det när jag är på bena.


Lite filmtips




Filmen var otroligt bra tyckte jag. Satt fastklistard framför tv:n. Rekomenerar starkt!




Andra gången jag såg den, tyckte att den var lite halv tråkig då. Men den värd att se 1 gång i allafall ;).




Andra gången jag såg den också. Men en riktigt jäkla rolig film :D !



Tyckte den sög. Var inte alls lika bra som dom gamla beckfilmerna, blev besviken.
Men självklart vill man alltid se den nyaste beckfilmen.



Såg bara havla filmen sen tröttna jag -.- .   Sjukt SEG film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0