Tankar om dagen


Det är nu
som jag börjar förstå att jag snart ska gå ut. På studentlunchen idag blev jag nästan sentimental, jag höll på att gråta. Jag vet inte vad det var. Men jag vet att jag kommer sakna otroligt många fina människor. Vissa som jag har lärt känna den senaste tiden men vissa som jag har känt i 3 år. Jag är säker på att jag kommer gråta som ett litet barn på måndag.

Jag minns det första jag sa till min bästa vän när jag började på gymnasiet för 3 år sen, det var att jag längtade till studenten, till att få lämna alla. Nu vill jag inte lämna någon. Jag vill gå om så känns det , men man kan ju inte gå i gymnasiet hela sitt liv.
Men det är konstigt hur man kan ändra sin uppfattning till något annat. Jag trodde aldrig att personerna i min skola skulle få någon betydelse för mig, jag trodde inte att någon skulle tycka om mig eller att jag skulle tycka om dom. Tänk så fel jag hade. Jag tycker oerhört mycket om dom! Det blir som ens andra familj på ett sätt.

Jag är stolt att vara en del av min skola det är något som jag har insett. Jag ångrar inte bytet av gymnasium och jag vet att jag inte kommer ångra studenten!
Men det kommer bli blandade känslor med skratt, tårar och skumpa!
Det ska bli den bästa dagen i hela mitt liv liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0