Lite uppdatering om ingenting

Jag förstår mig inte på mig själv, fast jag ändå förstår.

Jag förstår inte vad det är. Men sova verkar jag inte veta hur man gör längre.  Även fast jag känner mig trött så sitter jag kvar vid datorn eller tv:n. Jag vet att jag har sömnproblem för det här har hållit på otroligt länge.
Jag säger till mig själv väldigt ofta att nu ska det bli ändring, jag ska gå och lägga mig i tid.
Men det är som om jag aldrig har sagt det, för det blir ALDRIG så. Jag måste verkligen ha fel metoder, för det blir ju inte rätt .


Vad jag saknar:

  • Utgångarna på helgerna
  • hemmakröken/festerna
  • Middagar med folket
  • Kvällarna i Slussen/Medis
  • Promenaderna på Söder med en kaffe i handen.

Men det ska nog inte vara så svårt att ta tillbaka dom gamla vanorna ;).
Sommaren är lång och kvällarna med. Nästa vecka ska jag ändra mina vanor och synas mer ute i stan.
Får ta och lägga tekniken åt sidan och försöka att sola och få lite färg på kroppen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0