Awsome!!

Träffade Lollo ikväll, för ingen hade något att göra.
Det kändes som att jag var ett barn på nytt som inte behövde oroa mig för några problem.  Vi drog till 7-eleven och köpte dricka, sen satt vi och prata om det mesta som hänt och skrattade som om vi var onyktra. Sanningen är den att vi bara drack festis. Sen begav vi oss mot några studsmattor i en park där några killar hoppade för fullt.
Vi ville självklart också se varför det verkade vara så himla kul . Tillslut efter att vi sitrrat ihjäl oss av nyfikenhet började dom vinka till oss. Efter att suttit och skratta ännu mera,  fick vi också pröva på det roliga.

Jag kände mig som ett barn på nytt, helt underbart. Vi hoppde, skrattade, flummade tills bena inte orkade mer. I den stunden behövde jag inte tänka på killbekymmer, kompisrelationer som går fel, att min mobil var urladdad  och att jag inte kunde se några missade samtal eller sms, och andra saker som pågår i mitt liv förtillfället.
Efter det började allt komma upp igen och känslorna som man inte vet vart de ska ta vägen.
Men att få känna sig som ett barn igen var det bästa av allt. Jag längtar tills några veckor, då vi gör om allt igen fast med lite mer drag i det hela, hello alkoholen! Kvällen var awsome och nästa kommer bli lika så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0