Fettuppehåll! Tragiskt men Sant


Ja det är som det låter. Inget mer sött eller fet mat som där med inkluderar läsk/alkohol. Dom här sakerna som oftast är det godaste också (a). Ska ha uppehåll i ett tag nu. Ska försöka månaden ut, men det kommer att bli svårt. Jag tycker även det ska bli intressant att se hur länge jag klarar av att stå emot frestelserna.
Men jag gör 1 undantag den 30 Mars för min kompis, då jag ska på hennes skiva.

Varför gör jag då detta?
Jo, eftersom om bara några månader så är det sommar och jag vill vara lika slank (smal) som jag en gång var. När man blir äldre så går man tydligen lättare upp i vikt. Varför kan man bara inte vara så som man alltid var = nöjd ?

Det är även tråkigt när jeans och underkläder spänns åt, speciellt på höften. Då kanske det är dags att göra något åt saken om man känner för det, vilket jag gör. Så jag gör det för min egen skull, så att jag slipper se ut som en kossa om typ 20 år. Okej nu överdriver jag, men någon kanske förstår min poäng?

Jag kommer sakna detta, men NO MORE!






Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Fan vad gott!!

2010-03-10 @ 17:28:53
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0