Förföljd av nån gubbe!


Jag var ute med hunden vid halv 9 tiden.  Vi gick där vi brukar gå. När vi hade gått ett tag såg jag en gubbe som stod och glodde på oss hela tiden. Först trodde jag att han hade någon hund med sig, men det hade han inte. Så vi fortsatte att gå fram. När jag stannade så stannade han och tittade hela tiden på mig.
När vi började gå igen så gjorde han detsamma. Och han såg hela tiden när vi rörde på oss eller stannade. Jag tyckte att han verkade väldigt skum så vi stannade igen vid ett träd,  och han stannade också och fortsatte att stirra på mig.
Jag bestämde mig för att ta en annan väg hem. Men på vägen hem såg vi gubben igen. Han sprang mot oss. Det verkade som att han hade bråttom till oss och som att han hade väntat på oss. Det var en så j*vla äcklig känsla. . Men ingen skada skedd som tur är.  Säger bara fy faro för sådana gubbar. Usch!

Kommentarer
Postat av: Björn

usch då, låter otrevligt med en sån snubbe. Tur att inget hände!

2010-03-10 @ 16:36:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mobbning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0