hungrig hungrig!


Min inneboende som är en utav mina bästa vänner ska göra mat till mig. Det sa hon  för 1 timme sen. Nu sitter hon i soffan och kollar sina besökare på sin blogg. Jag har fortfarande inte fått någon mat. Inte hon heller för den delen.
Om ni undrar vaför hon ska laga maten är det för att jag ska diska. Vi kompromissar här.

Jag för 10 minuter sedan:
Jag är hungrig

Yasmine för 10 minuter sedan: Ah, jag med

Vi får se om det blir någon middag till oss ikväll. Ni förstår vi är riktigt sega när det gäller att göra klart saker, middag, plugg, ja det mesta faktiskt. Och gå upp i tid, det fungerar inte så bra heller.


Kommentarer
Postat av: Francesca

haha, det är få människor som faktiskt orkar med sånt. (;

2010-03-09 @ 19:21:51
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0