Jag är bäst. Så känns det!


Redovisade mitt tal idag. Tänka sig jag var grym. Blev otroligt glad för alla applåder som jag fick. Men när jag stod inför alla 6 nästan okända personer så skakade jag. Jag blev typ kallsvettig och det kändes som att jag skulle svimma. Fick be om lite rörlese i rummet, så en tjej började hoppa och nån annan började nynna lite på nån låt. Det kändes mycket bättre. Jag gillar inte när det är knäpptyst när jag ska redovisa, jag vill ha rörelse och fart.

Hur som helst så fick jag MVG på min redovisning. Jag är riktigt glad men framförallt stolt över mig själv nu.

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon Zara, vad har du för härliga planer idag?

2010-03-18 @ 09:03:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0