Lite av min vecka

Veckan kommer bli fullproppad, eller ja nästan. Okej inte riktigt då.

Imorgon ska jag och Tobias åka till Handen för att gå en promenad. Och ja stället ligger långt åt fanders. Jag ska visa honom hur långt jag fick gå. Men jag tror vi kommer gå vilse , för jag minns nog inte vägen exakt. Men men om vi går vilse så lär vi ju hitta hem någon gång. Sen skulle vi tydligen äta, om vi ens kommer så långt.

På Tisdag blir det shopping med bästa vän. Ska till stan och inhandla lite saker till några kompisars skiva. Jag ska vara punkare. Så, nu vet ni det. Då var den överraskningen avslöjad.

På Onsdag blir det skola för första gången på veckan. Hm..vad händer då? Juste ska hålla mitt tal i Svenska C. Sen ska jag hälsa på en gullig och underbar människa <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0