:)


Imorrn får jag veta om jag behöver lite piller för att må bra eller sömntabletter för att kunna sova, för det är något som jag har funderat på . För det här att må bra snart och vara glad som jag förut var går lite segt. Jag trodde det skulle gå fortare,  men för alla personer tar det olika lång tid att ta in och förstå saker antar jag. För mig tar det längre tid, men jag försöker det gör jag! Jag är glad att jag snart kan få må bra igen :D. Hur som helst ska till min psykolog imorrn och det känns riktigt skönt. Då kan jag få prata ut och få ut alla tankar som jag har i skallen om olika saker.

Shoppingen idag blev en flopp, haha. Jag skulle ha köpt hårförlängning men det var för dyrt tyckte jag. Hellre lägger jag pengarna på sommarkläder :). Jag måste även hitta en klänning till studentlunchen , så jag har lite att stå i.
Nu blir det snart middag med en god vän ( vi behöver bara koka ris) och så lyssnar jag på Håkan Hellström på högsta volym.  Love love love.

Ciao bloggen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0